piątek, 11 marca 2011

Wspomnienia...z ferii - Wojanów

Witajcie!
Nareszcie zebrałam się i napiszę króciutko o miejscu, gdzie byłam na feriach. Byłam tam tylko 2 dni, ale za to zrelaksowałam się w stu procentach. Mowa o pałacu w Wojanowie:


Jest to bajkowy pałacyk ,który został przepięknie odrestaurowany stosunkowo niedawno, bo prace ukończono w 2007 roku. Więcej o jego historii znajdziecie tutaj -  KLIK . Sam Wojanów to wieś pod Jelenią Górą (woj.dolnośląskie).

W budynkach otaczających pałac znajduje się baza SPA i basen.

A tutaj jeszcze pałac widziany z tyłu. Otacza go rozległy park. Chciałabym zobaczyć tę okolicę wiosną!


Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy i trzeba było wracać do szkoły i przedmaturalnego zamieszania :/

Ściskam serdecznie (wciąż nie mam czytelników oficjalnie obserwujących, więc na razie moje uściski prawdopodobnie idą w powietrze ;), ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni :))




1 komentarz:

  1. o proszę niedaleko mnie. Ładnie tam :) kedyś trzeba się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń