niedziela, 10 lipca 2011

Pazurowe love na lato 2011

Hej! Jako, że uwielbiam lakiery do paznokci, chciałabym się podzielić z Wami moimi pazurowymi ulubieńcami na lato. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki kolorowe paznokcie prezentują się w słońcu i jak komponują się z letnimi ciuchami!


Oczywiście królować będą miętowe lakiery! Ten powyżej ma więcej niebieskich tonów, podobno jest dobrym zamiennikiem dla China Glaze For Audrey. Z miętowych lakierów polecam też Revlon Minted (jeszcze można go upolować!) i Barry M Mint Green


Hitem są też delikatne, pastelowe błękity. Szukając w internecie natrafiłam na inne ciekawe błękity: Barry M Blue moon, Avon Vintage blue czy Revlon Blue Lagoon.



Jeśli nie podobają Wam się pastelowe odcienie niebieskiego, polecam te nasycone. W swojej kolekcji mam jeszcze  inny przepiękny, niebieski lakier - Barry M Cyan Blue.



Jak co roku, modne są żółte paznokcie, Ten lakier kupiłam dobre parę lat temu. Daje matowe wykończenie, którego zbytnio nie lubię, ale od czego jest top coat :)


A tu już pomarańczowy, lekko przygaszony kolor. 


Moja ukochana kombinacja - czarny lakier (ten z Wibo pozytywnie mnie zaskoczył, wystarczy jedna warstwa) z brokatem z essence Circus confetti. Efekt jest przepiękny, paznokcie wyglądają jak niebo z różnokolorowymi gwiazdkami. 


Malinowe róże i złamane różem czerwienie są świetną alternatywą dla klasycznych czerwieni.


Dopełnieniem wesołego, letniego looku mogą być zielone paznokcie. Bardzo podoba mi się Jade is a new Black z OPI i szukam zamiennika. Ta zieleń jest z limitowanej kolekcji Catrice Enter Wonderland.



Ostatni z lakierów, jakie Wam pokażę, to piękny, lawendowy Jumpy. Ma kolor jak krowa Milki :) Pasuje do stylizacji vintage. Wybór lawendowych lakierów ma essence, w Enter Wonderland z Catrice też znalazł się pastelowy fiolet.

Mam nadzieję, że propozycje lakierów na lato Wam się spodobały! 

Pozdrawiam,

KamSaya

2 komentarze:

  1. Strasznie ładne kolory, takie letnie;)
    ------------
    u-majorki.blogspot.com - zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne typy na lato, wszystkie mi się podobają, a niektóre lakiery posiadam :)

    OdpowiedzUsuń