czwartek, 10 lutego 2011

Czas zacząć!

Witajcie!

W pierwszym poście, jak na pierwszy przystało, chciałabym się serdecznie z Wami, czytelnikami, przywitać.
Mam nadzieję, że moja przyszła pisanina przypadnie Wam do gustu :)
Blog będzie mieszanką tematów, które mnie interesują i inspirują, myślę więc, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Pisać będę o zagadnieniach urodowych, lecz nie będzie to blog stricte poświęcony kosmetykom. Znajdziecie tu wpisy z zagadnienia z szeroko pojętej sztuki, która mnie inspiruje, moje cukiernicze wytwory, trochę haftu krzyżykowego, trochę o muzyce i innych "current obsessions".
Niestety, nie będę miała możliwości publikować tak często, jakbym tego chciała, ponieważ, o zgrozo, jestem w klasie maturalnej. Mam jednak nadzieję, że mimo to śledzenie bloga sprawi Wam przyjemność.

Trzymajcie się ciepło,
Kamila

1 komentarz:

  1. Hej! :*
    Ponieważ twój blog się dopiero rozwija to już mi się strasznie spodobał,a szczególnie twój post powitalny^^ Postanowiłam więc trochę ściągnąć od cb jeżeli chodzi o formę wypowiedzi....Mam nadzieję że się nie GNIEWASZ??? ;(A jeżeli tak to mi napisz w komentarzu na blogu a ja natychmiast zmienię treść i formę tego postu powitalnego....
    Serdecznie Cię pozdrawiam z nadzieją, że się nie GNIEWASZ!?!?!?
    Cukierkova2203

    OdpowiedzUsuń