sobota, 7 stycznia 2012

Wrocław na słodko - Muffiniarnia

Witajcie!

Ostatnio nie miałam kompletnie ochoty ani weny, aby pisać bloga. Mam nadzieję, że nowy rok przyniesie mi więcej sił i motywacji. I że zyska na tym też blog :)
Już dawno chciałam napisać o jednym z ulubionych miejsc w moim mieście, Wrocławiu, Muffiniarni. Nazwa obiła mi się o uszy, potem koleżanka powiedziała, że są tam świetne babeczki. Z początku podchodziłam do tego sceptycznie, jako że nikt przecież nie może podrobić smaku słynnych cupcakes bardzo popularnych w Stanach czy Wielkiej Brytanii, aż w końcu wpadłam na to miejsce przez przypadek podczas wieczornego spaceru w okolicach Rynku. I pokochałam to miejsce, bo okazało się, że tamtejsze babeczki są przepyszne, pomysłowo ozdobione i o oryginalnych smakach, a samo miejsce ma duszę :)

Wybaczcie za niefortunne ujęcie ;) 
Robiłam na szybko wieczorem

Niedługo z malutkiego lokalu Muffiniarnia przeniesie się od większego przy ulicy Szewskiej, tam będzie można spokojnie rozsiąść się i konsumować. 

Muffinka malinowa

I z nutellą

Cena jednej muffinki to 4zł :)

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2012!

KamSaya



2 komentarze:

  1. No nie! Takie rzeczy we Wrocku, a ja nic o tym nie wiem?! Niedobrze, oj niedobrze...;D
    Muszę koniecznie tak wpaść, muffinki wyglądają przepysznie :9

    Dziękuję za miły komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem:*

    OdpowiedzUsuń